15 Ocak 2014 Çarşamba

Kahvalti bas tacimiz

Kahvalti gune guzel, enerjik baslamanin en onemli altin kurali bence. Calisma hayatinda, gunluk kosusturmada en ihmal ettigimiz ogun de malesef kahvalti. Ise giderken sabahlari 5 dakika fazla uyumak icin hep ihmal ediyoruz. Evden kahvaltiya vakit bulmadan sadece birseyler atistirip gidiyoruz. Bazen o atistirmalari bile cok bulup yoldan alirim bir seyler diyerek hemen kendimizi disari atiyoruz. Yolda siimit, pogaca artik ne bulursak alıyoruz. Bazı sabahlar hiç bir şey yiyemiyoruz.Bir iki bisküvi ağzımıza atıp gunu geçiriyoruz. Ben bu durumu evimizde değistirmek istedim çok başarılı olamadim. Bunun üzerine takdik değiştirdim. Şimdi pazar günleri eşim ve bana poğaçalar,börekler yapiyorum. Yarisini buzluğa koyuyorum tazeliğini korusun diye. Sabahları dışarıdan bir şey satın almak yerine en azından evde yapılmış taze tatar yiyoruz. Hem ürünün içinde ne olduğunu ve ne kadar hijyenik üretildi biliyorum. Siz de kendinize, eşinize ve çocuklarıza böyle kahvaltılıklar hazırlayabilirsiniz.

Ara sıra size bu pratik lezzetlerin de tarifini paylaşacağım. Ayrıca pazar kahvaltı keyfimizde yer alan güzel tatları size sunacağım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder